Himlen har öppnat sig!

Mjukstart på jobb-veckan, skönt! Mindre roligt va det när larmet på bilioteket här i Linghem gick igång och att dom på SOS sa att det va fel lösenord jag hade.. Men efter ett tag slutade det tjuta, så då gjorde jag ett nytt försök och då gick det bättre. Det sjuka va att det inte kom någon vakt för att kontrollera så jag inte va någon inbrottstjuv som försöka tjäla böcker.

Va precis ute och tog in Molly. Det verkligen spöregnar ute! Och har gjort det i ungefär en timme. Verkar nästan som det aldrig kommer att sluta.. Himlen har öppnat sig, eller så är Gud jävligt pissnödig!

Ska försöka gå ut och kissa hunden. Han är inte så förtjust i regn, men han måste ju kissa annars kommer det på golvet till slut :P Sen ska jag sova! Känner att jag verkligen behöver det efter den här helgen haha.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:
Kommentar:
Trackback