FREDAG, SÅ JÄVLA GÖTT!

Vanligtvis brukar jag va ganska pigg på fredagar, för jag brukar få energi av att tänka att det är en skön helg framför mig, och därför brukar det gå lätt att jobba. Inte idag. Tots att jag har en skön helg OCH en härlig semestervecka framför mig. Idag va jag tröttare än tröttast och rörde mig ungefär som en snigel :P Men nu har jag äntligen jobbat klart!
Vid 9.30 ska jag möta en som jobbar på mitt jobb. Hon ska få mina nycklar för hon ska nämligen städa ett av mina dagis nästa vecka när jag har semester, wihoo ;) Så då tänkte jag att det blir ju en bra morgon-promenad med Teddy :)
Efter det ska jag rida. Tror faktist jag ska rida ut. Molly har ju faktist fått gå i paddocken hela veckan och igår gick det ju bara sååå bra att rida! :D ♥ Så hon förtjänar lite luffs i skogen :)
Och ikväll vankas det grillning och myspys i Berg i goda vänners sällskap :) Så jag hoppas det är fint väder heeela kvällen!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:
Kommentar:
Trackback