Ett glas juice och lite souercream bearnaise chips

Klockan har bara hunnit att passera lite efter 9 och jag har redan hunnit att jobba och fixa i stallet + ridit! Så nu sitter jag och snaskar lite ;) under tiden som det pågår något slags hund race mellan köket, vardagsrummet och sovrummet :P Bäst att man inte är i vägen, då lär man bli nersprungen!
Nehe, ska försöka vila lite, så man orkar gå och städa på "det dumma" dagiset. Helt seriöst, det finns alltid något dom klagar på. Jag blir så JÄVLA irriterad. Om det inte är handdukspappret som jag "glömmer" (anledningen till att jag inte har bytt är att det antagligen fanns papper där dagen innan när jag va där och städade. Ett stort dagis, ja då säger det väl självt att det går åt mycket papper och att det kanske kan ta slut innan jag hinner att komma? Man är ju för lat för att hämta själv också..). Som sagt om det inte är pappret så är det alltid något annat. En dataskärm som är dammig eller en dörrpost som är kladdig.. ÅH :@ Så nu är det bäst att vila så jag orkar.. Och sen ikväll blir det ju även att hämta kissungen :D wihoo!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:
Kommentar:
Trackback