En liten uppdatering från Öland

Hej hopp!
Resan ner hit i söndags gick bra och fort :) Fast dom sista 7 milen ner till Böda va lite sega :P Vädret är lite sådär tyvärr :/ mulet men det håller uppe och huvudsaken är ju att det inte regnar :) Men jag har badat varje dag i alla fall så det så ;) Hittills har vi varit i Borgholm och shoppat ;) hoho. Jag fyndade ett par supersnygga skor(!), två näs piercingar, en navel piercing, ett par trosor, en tå-ring och en rosa glitter eyeliner :) Vi har även varit på Böda N.K ;) där hittade jag en jättefin tvål-pump med rosor på :) Nere i Byxelkrok fanns det sjöbodar där dom sålde olika saker.. jag hittade ett par jättefina leggins från Monki för endast 20 kr :) det tyckte jag va ett riktigt fynd!
Igår kväll va vi inne i Löttorp och åt pizza på bykrogen eftersom älskling fyllde 21 år :) ♥ Stora goda pizzor med mycket fyllning. Värt pengarna! (Ganska dyrt). Idag blir det nog ett besök i Trollskogen (men till min besvikelse finns det inga troll..) och en tur till fyren :)
Hoppas ni har det bra ni med! Jag uppdaterar snarast möjligen ;)
Puss & Gull ♥

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:
Kommentar:
Trackback