Dagens översikt

God morgon!
Jag har varit iväg och jobbat, kom hem för en liten stund sen. En sak måste jag bara säga. När jag får barn då ska dom antingen gå på "Trast-dagiset" eller "Tulpan-dagiset" (om vi bor kvar in Linghem såklart. Men det hoppas jag att vi gör!) för idag när jag hade städat klart på Tulpanen så sa en av dagsisfröknarna hej då och tack för hjälpen. Tack för hjälpen? Hörde jag verkligen rätt? Någon som är tacksam och uppskattar det man gör och inte bara ser en som en städare? Jodå, jag hörde rätt! För på både Trast och Tulpan är dom måna om ALLA. Sånt tycker jag är väldigt trevligt :) Då är det ROLIGT att komma tillbaka och städa åt dom!
Nu sitter jag här med en köpp kaffe. Väntar på att klockan ska bli ca 8 så jag kan gå ner till stallet och fixa ut hästarna :) Linda (min medryttare) ska rida Molly idag, så idag får jag lite ledigt. Så det blir nog att vila upp sig efter jobbet i eftermiddag ;) Och efter att jag släppt ut hästarna nu på morgonen blir det att gå ut med Teddy en liten kortis så han får gå på toan innan Tera kommer vid sådär 8.30 :) Sen ska jag nog faktist gå och lägga mig hihi.
Selma (våran nya familjemedlem, kissungen) har funnit sig tillrätta bra :) Hon är lite mer tuff nu och vågar nästan pussa Teddy. Hon ligger i alla fall inte hela tiden bakom badkaret och hon spinner som bara den när man myser med henne ♥ Verkligen en liten rar kisse :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:
Kommentar:
Trackback