Att hoppa är livet ♥

Har hoppat lite med Elvira ikväll :) och det gick bara så bra! ♥ Molly va pigg (!) och riktigt taggad. Dock ville hon inte länga sig i kombinationen (som vanligt hehe) men hon kom igenom den i alla fall så jag nöjde mig med det :) Fast en gång klippte hon till ganska för tidigt, så både jag och Elvira fick oss ett asgarv haha xD Jag höll nämligen på att flyga av plus att jag hade världens fulaste hållning! Men men, hon hoppade med ett galoppsprång i mellan, det är ju huvudsaken ;) Hoppade bana på 90 cm. Nöjde mig med det eftersom jag inte hoppat sådär riktigt mycket på länge, och det må jag säga, 90 cm känns verkligen LÅGT nu! :) Jag är i alla fall jättenöjd med dagens ridpass och superladdad inför söndagens tävling :D

Nu blir det Mc donalds, det är inte bra. Max förut och Mc donalds nu.. Men det är ju gott ;) höhö


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:
Kommentar:
Trackback