Sista dagen på helgen

Blev utgång igår. Svinkul! =D Speciellt när jag och Emmelie hamnade på en religös fest... HAHA! "Är du trött på nudlar?" Men det va precis like old times, så det va kul i alla fall =D Och vin med fruksoda i kaffemuggar är inte nice, men det går ;) Vi kom till krogen till slut. Va inne en sanbbis på Platens men sen bar det vidare till Pitchers och Pitch Black (stavning?) och där va det full snurr natten lång =) Emmelie ska bland annat bli advokat (Y) Sen gick jag, älskling och Emmelie hem till Emmelie och somnade mycket gott =) Tack för en skitrolig kväll! ♥

Idag blev det lite sovmorgon, lite bakismat på Mc donalds och sen blev det att rida dressyr i paddocken. Gick faktist skitbra! Nu ska älskling och jag äta räkmackor och kolla på Oc =D Myyyyyyyyyyyyyyyyyyys♥


Kommentarer


Postat av:Emmelie

Tack själv för en jätterolig kväll <3 Och så var det måndag och jag har börjat mina advokatstudier :P hahahaha!

2010-04-26 @ 12:28:39
URL:http://emmeliep.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:
Kommentar:
Trackback