Love it ♥

Hoppträning för Linda ikväll. Behöver jag säga att det gick super!? =D Först va Molly ganska tittig och spänd. Hon stannade till och med på ett jättelitet hinder med en sockerbit och två små bildäck under... Men sen gick det bättre och hon slappnade av =) Det gäller bara för oss att hitta tackten, vilket är ganska svårt ibland, men om vi håller tackten går det skitbra! Hoppade på böjda spår, lite galoppbommar innan oxrar och mitt lilla specialkryss haha. Jag avslutade med att komma på oxern med vattenmattan under, fast lite högre (ca 1 m) och det gick så jävla bäst! Jag älskar att hoppa =D Molly tog världens finaste språng över, kom i bra tackt innan, hoppade av bra och landade till och med i rätt galopp. Superbra!! Linda tror att Molly skulle kunna starta 1,20 med lite träning =D Wiie, fast frågan är om jag vågar hehe =P

Sen hade Linda även med sig lite begagnade hästgrejer och jag fyndade rejält! ;) Ett combi-täcke, en graman, en magplatta, 4 benlindor och 4 paddar för endast 600 kr. NEJ jag skojjar inte =D Hihi asnöjd!

Nu måste jag gå ut med doggelito, duscha, äta något och sen sova. Ska upp 5 imorgon för att jobba ;)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:
Kommentar:
Trackback