Det ser ut att bli en fin dag =)

God morgon!
Igår (kväll) kom rörmokaren hit och fixade våran tvättmaskin =) Så nu på morgonen hade jag tänkt mig att tvätta. Vi har ganska mycket tvätt. Så mycket att benen på tvättkorgen har vikt sig haha. Men jag får bara inte i gång den! =O Strämmen är på och jag har haft i tvättmedel och sköljmedel... Stängt luckan, valt program, dragit ut "ratten" så att den gröna lampan lyser. Varför funkar det inte? Jag som hade tänkt att hänga ut alla kläder så att dom skulle få torka i solen =P Aja, jag får väl gå och bråka lite till med den ;)

Har även hunnit med att lämna bilen på Tottes Bilservice nu på morgonen. Det va lite grejer dom på besiktningen påpekade, så nu ska det lagas!

Så det blir nog en hemma dag idag =) Tvätta lite (om jag får igång tvättmaskinen höhö), sitta i solen och njuta och kanske gå ner till affären och köpa grejer så man kan göra smoothie =D Mmm låter som en bra idé!

Va ska ni hitta på? =)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:
Kommentar:
Trackback