April april

God morgon på er! Har ni hunnit bli lurade än då? Idag är det ju 1:a april =)

Idag är jag uppe med tuppen. Ska nämligen åka och jobba (hos min mormors bekanta som jag skrev om i ett annat inlägg, förra torsdagen tror jag bestämt att det va) men innan det ska jag ner i stallet och släppa ut hästarna och fixa lite, så jag bara har att longera Molly lite när jag kommer hem och sen ta in hästarna. För ikväll blir det nämligen lite partyyy ;) Så idag blir det nog en stressig dag hihi.

Och förut när jag loggade in på min internetbank så såg jag att pengarna hade rullat in (Y) GÖTT! Fast det kanske bara är ett april-skämt haha.

Nee, nu måste jag röra på mitt fläsk! Hej svejs =)



Haha (a) Idag firar jag och älsklingn 27 månader tillsammans!
Jag älskar dig mest av allt!


Kommentarer


Postat av:Julia<3

Aaa de ska jag göra, så blir jag säkert frisk!:D

Grattis förresten<3

2010-04-01 @ 14:29:08
URL:http://uaremine.blogg.se/


Postat av:Caesar

hahah fyfan äckligaste bilden jag sett :D

2010-04-02 @ 16:15:07


Postat av:Nina

Svar till Caesar: Va är det du säger =( Asfin!!!!

2010-04-02 @ 19:18:56


Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:
Kommentar:
Trackback