Vem behöver gå på gym när man kan lasta halm ;)

Blev stallet på eftermiddagen. Longerade Molly ute på banan i stormen (!) och hon va så pigg och glad och arbetade på kanon! Sen blev det att lasta halm uppe på skullen. Jag säger bara det, vem behöver gå på gym när man kan lasta halm! Ujuj va det tar på krafterna :P Men nu är det färdigt och hela skullen är full så nu har både Molly och Gustav något att sova på i vinter :)

Ikväll blir det lugnt. Är så himmla trött som sagt! Men imorgon blir det förhoppningsvis lite party hos Linus :) bara min mor är frisk och hemma då. För hon ligger nämligen på akuten nu, stackars mammsen <3 Och Nijak kan inte va hemma ensam så jättelänge, han tycker inte om det. Så isf blir det en lugn hemmakväll för mig då. Kan va mysigt det med, men har ställt in mig på party nu :/

Imorgon bitti ska jag iaf fodra frukost i stallet kl7, så det gäller att gå upp tidigt då. Men ska jag upp tidigt och vet att jag ska till stallet för att "bara" fodra hästarna och fixa med min häst, så tycker jag bara det är sååå underbart mysigt! :)

  
Bästaste hästisen i sin nya säng :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:
Kommentar:
Trackback