Uppdatering om Stockholmsresan :)

Tjenixen på er! Nu tänkte jag berätta lite om min tripp till Stockholm med mammsen :) Vi åkte ju i söndags eftermiddag när jag va klar i stallet, så vi var väl framme lite innan kl16. Då började vi oss med att gå ner till Solna centrum för att kolla runt lite. Affärerna stängde kl17, men vi hann iaf kolla lite i några affärer. Jag hann till och med shoppa ett par örhängen inne på Ur&Penn för endast 20kr ;) Sen åt vi mat på en grekisk resturang :) Jag gjorde ett undantag och åt lite onyttigt både i söndags och i går (a) men det är ju inte ofta man är i Stockholm! På den grekiska resturangen åt jag fläskfiléspett med burgul(stavning?) och till efterrätt en grekisk, mycket onyttiga, bakelse som va svingod! Sen fönstershoppade vi lite innan vi gick och handlade lite på Ica. Gick sedan "hem" och målade naglarna, åt naturgodis och kollade på en sjuk film på 4:an. Mysigt!

Igår hade vi bestämt oss för att gå upp kl8 och va vid Solna centrum till kl10 när affärerna öppnade. Men jag vaknade kl5 och kunde bara inte somna, hur jag än försökte! Så när klockan var ungefär 7 orkade jag inte ligga kvar och "sova" så då gick jag upp och gjorde mig iordning :P och efter ett tag vaknade mamma också.

I Solna centrum hittade jag ett par knästrumpor på H&M, och en ögonbryns-mascara på Mace up store. Blev även medlem där så jag fick en skitsnygg ögonskugga helt gratis :D Efter ett tag tog vi bilen och åkte vidare till Vällingby centrum och shoppade vidare ;) Hittade en heeeel del kan jag säga! Lägger upp lite bilder på det... Blev även en och annan fika (a) hmm, asgott! Och vid kl6 drog vi oss tillbaka till mammas övernattningslägenhet i Solna. Köpte med oss världens godaste sushi som vi åt, smakade hur bra som helst!

Sen va det dags att åka hem och på hemvägen stannade vi till hos Nijak och hälsade på :D Så sen när vi skulle åka där ifrån så ville han inte att vi skulle åka, så han hoppade in i bilen och ville följa med oss hem, söthunden alltså! <3 Så det fick han göra då :D Så idag har vi varit ute och traskat ca 8km i Vidingsjö :)

Älsklingen kom hit igår kväll och sov! Kändes underbart att ha honom nära igen ♥ Och idag firar vi 20 månader :D

 
  
Hittade jätteroliga tugg/godisatomater som vi drog ut godis ifrån :)

Så jävla gott alltså! MMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMM!

En hängkrok från Lagerhouse, som jag ska ha i stallet,
ett skrivhäfte som mat/tränings-dagbok, ett bokmärke,
två Twilight böcker :D den andra delen-När jag hör din röst
och tredje delen-Ljudet av ditt hjärta

En stickad lång tröja med knytband i midjan och ett
par svarta leggins från Ginatricot :)

Två lite längre t-shirts och ett par knästrumpor från H&M

Ett par knästrumpor, några korta vanliga strumpor från
Åhlens och två par trosor från Vero moda

En ögonbryns-mascara, några broshyrer och en assnygg
ögonskugga från Make up store, ett par örhängen från
Indiska och ett par örhängen från Ur&Penn

 

 

 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:
Kommentar:
Trackback