Träningsvärk!

På eftermiddagen idag blev det som sagt städjobb på Anders jobb. Pengar pengar, shohoo! ;) hehe. Och nu kom jag precis in efter ett varv i Vidingsjö. Eller ska man va exakt så är det kanske till och med två! För först så sprang jag 5km, tog typ 30min som vanligt... Sen när jag va klar ringde jag mamma för hon skulle nämligen hämta mig när hon hade handlat klart, men hon va inte klar då, så då gick jag en powerwalk på 3km som tog ca 20min. Är jag inte duktig va :D thihi. Fast jag har ju inte sprungit på ett tag nu, förutom igår då, så nu har jag fått lite träningsvärk känner jag. Mm va härligt ;P plus att jag har fått ont i foten på nåt lustigt sätt? Men det är bara att va på´t igen ;) Vila kan man göra i graven!

Nu blir det en dusch och senare ska jag till älsklingen som är sjuk :( (Stackars älskling! ♥) och kolla på Idol :) Mysigt!!!!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:
Kommentar:
Trackback