Stressad! :O

Sensus drog ut på tiden... Skrev iaf CV och det blev verkligen skitbra! Ska nog lämna det till några ställen redan imorgon! :)
Sen har jag rastat hundar, och nu är jag verkligen jättestressad! Jag har försökt att planera dagen in i minsta detalj men på något sätt så har något fallerat... Ska iaf skynda mig att slänga i mig lite mat och sedan åka och städjobba. Senare stallet! Och jag hoppas (men det kan man ju inte veta, nu är jag nästan lite arg) att jag hinner hem till Idol kl20!

Och varför kan jag inte logga in på msn? Jag vill inte installera den nya msn:en, och hade jag velat det så funkar det ju tydligen inte ändå :S Jag blir ta me fan galen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :@


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:
Kommentar:
Trackback