Mycket på gång

Fy fan, jag är helt slut! Och ändå så har jag inte gjort ett skit idag mer än att gått 5km i Vidingsjö med Nijak. Men jag är så himmla slut i kroppen att jag bara skulle vilja lägga mig i min säng, dra täcket över mig och sova i hundra år :/ Och jusst nu är det så jävla mycket omkring mig. Det stressar mig och jag får panikkännslor och ångest. Jag försöker lösa allt på bästa sätt men alltid finns det något att klaga på. Det är faktist inte kul att slita häcken av sig för ingenting och sen är det någon som blir sur ändå. Nae alltså, jag orkar inte! :(

Ingen bra dag idag känner jag! ÅHHHHHHHHHHH:@

Nu blir det mat innan jag ruttnar bort...

Tur jag har älsklingen min ♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:
Kommentar:
Trackback