Lördag morgon

Klockan har inte ens hunnit passera 10 och jag har redan varit vaken jättelänge och hunnit med massor! Jag gick nämligen upp kl7. Tog på mig kläder och åt lite. Gick ut med Nijak en snabbis. Åkte till stallet. Fodrade och red. Hem igen och nu tvättar jag lite :) Okej, det kanske inte va en "massa saker" men ganska mycket iaf.

Sov inget vidare bra inatt... Har inte gjort det dom senaste nätterna. Vet inte varför :/ Jobbigt är det iaf. Vaknar mitt i natten och är typ pigg och kan inte somna om. Så tror jag ska vila mig en stund nu.

Blir en powerwalk-promenix senare med Nijak :) Men idag tror jag att vi ska gå runt ån ist för i Vidingsjö.

Hoppas på att mamma får komma hem från sjukhuset idag, så jag kan följa med på party ikväll (a) Nu lät jag jävligt självisk! Klart jag vill att mamma ska bli bra, men hade ställt in mig på fest ikväll...

Nu blir det bädden en blund. Hörs senare antar jag :) PUSS!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:
Kommentar:
Trackback