Hur svårt kan det va att bara ta av sig skorna?

Alltså fy fasen vad jag är trött! :O Det är helt sjukt... Behöver nästan tandpetare för att hålla upp ögonen! Ujuj. Idag gick jag upp halv7 hm... För idag skulle jag nämligen städa på Anders jobb igen, men jag tycker om pengar och dom behövs verkligen så då går jag gärna upp lite tidigt. Men det värsta är när man har torkat golvet och så kommer det tre gubbar inspringande från verkstaden med oljiga skor som säger "oj då hoppsan, nu kommer vi och skitar ner" hur svårt kan det va att bara ta av sig skorna? Annars gick det bra förutom att när jag skulle skrubba i toaletten med toaborsten, så lossnade borsten från skaftet och försvann typ in i toaletten :O OCH JAG FICK INTE UT DEN! Då fick jag hämnta Niklas (Anders brorson) som ställde sig och grävde i toan haha! När han va klar va hans kommentar "säg åt Anders att köpa riktiga toabortsr" :P Jaja så kan det gå ;)

Nu ska jag straxt gå till Troja och ta ut henne på en liten kisspromenad och efter det ska jag nog åka till Vidingsjö och gå med Nijak. Dock inte milen i gegga och spöregn som igår, idag nöjer vi oss nog med 5km. Fast det låter ju så himmla lite tycker jag... Jä, får se hur det blir :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:
Kommentar:
Trackback