Härlig morgon!

Hade ställt mobil alarmet på kl9, men vaknade vid kl8 av att Nijak skällde och va ledsen för att mamma hade gått till jobbet. Tog då in honom till mig och försökte somna om. Vilket inte va så lätt, för då ville Björne också komma in och började hoppa på dörrhandtaget! Försökte ignorera det, men vid halv9 så va jag för vaken för att kunna somna om så då gick jag upp och ut på en morgon-powerwalk med Nijak en sväng runt ån :) Och vilken härlig morgon! Solen sken och det va lite kyligt och friskt i luften :) Jag riktigt njöt där jag gick!

Idag ska jag åka och hälsa på mormor :) Så nu ska jag göra mig iordning, äta något och gå ut med Troja innan jag åker. Hej svejs :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:
Kommentar:
Trackback