En liten klippmaskin

Idag har jag varit på Hööks en sväng och köpt en liten klippmaskin. Den är egentligen till för att klippa huvud och ben, men jag ska göra ett försök att klippa hela min häst! Det va ju extrapris på den, och det är ju alltid värt ett försök! Hon i kassan hade faktist klippt en hel ponny med den, fast den hade blivit lite randig sa hon haha och i det här läget räknar jag Molly som en ponny! Men som sagt, det är värt ett försök! Får väl klippa i omgångar.

I går och i måndags "jobbade" jag i stallet. Fy fan va trött jag va efter det! Och på kvällen igår åt jag och älsklingen god mat :) ♥

Ska äta lite mat nu och sen susa iväg till stallet och rida. Hade ju tänkt klippa hästen idag men eftersom klippmaskinen ska laddas i 14-16 timmar så får det nog bli en annan dag haha.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:
Kommentar:
Trackback