Suck, pust, stön

Fy fan! Kände mig som en zombie när jag kom till Anders jobb för att städa... Gud va seeeeg jag va! Helst av allt hade jag velat skita i allt och bara åkt raka vägen hem igen och lagt mig i sängen haha. Men det går ju inte till så här i livet. En del dagar är ju jobbigare än andra, så är det bara. Så det va bara att forstätta städa ;) Sen åkte jag som sagt till Vidingsjöspåret och sprang 5km :) då kändes det lite bättre, piggnade nästan till och tänkte "nu jävlar". Så jag kutade på där. Sprang runt på några minuter kortare än vad jag brukar göra :D och jag som inte har sprungit på länge heller, det tycker jag är bra! Fast nu är jag ju seg igen :P Har tagit en dusch och ska fixa till lite mat straxt, senare i eftermiddag blir det stallet :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:
Kommentar:
Trackback