Nu är det snart läggdags för min del!

Nu börjar jag känna mig lite trötter. Så det blir alldelses straxt bädden för min del. Det ska bli skönt :) Har varit ute och skjutsat hem Magda och Linda från after worken, så dom kom hem ordentligt ;) och så har Emmelie och jag ätit godis och kollat idol. Men seriöst, börjar inte idol banga ur lite, precis som melodifestivalen? Det är fan inte lika roligt längre! Man kollar bara "för att"... Haha men det är klart, va ska man kolla på annars? :P

Nää, nu ska jag krypa ner i sängen och läsa lite i min bok Ljudet av ditt hjärta, som är tredje delen i Twilight serien :)

God natt & sov gott! Dröm något riktigt trevligt ;)

 



Älskling :( jag saknar jue dig :'(
Och vi ses inte förren på måndag typ :O
Fy faaan alltså buhuuu!
Älskar dig iaf MEST!!!!

 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:
Kommentar:
Trackback