Min ängel på jorden


Lilla Molly, min fina ängel ♥ Du försöker alltid göra mig nöjd. Hur jobbigt och svårt det än är för dig, så försöker du alltid. Du har hjärtat på rätta stället! Man brukar säga "kärlek vid första ögonkastet", men i vårt fall stämmer det inte. Vi passade inte alls bra ihop i början! Vi va två envisa individer som ville två helt olika saker. Trettonhelgskursen 03 började inget bra, men slutade i evig vänskap och kärlek. För plötsligt så stämde det. Det va bara så, du&jag. Dagen du blev min, den glömmer jag aldrig! Jag va så lycklig att jag kunde spricka! 5 år har redan gått, kan inte förstå att tiden går så fort. Men så är det ju - tiden går fort när man har roligt. Vi har fått vara med om mycket, det är inte alltid så lätt minsan. Gud va vi har kämpat! Men så har vi ju lyckats med, tycker iaf jag! Du är min lilla ängel på jorden. Det kom jag på under min jobbiga period. Jag såg bara mörker omkring mig, allt va svart. Men så lyste du upp som ett ljus i mitt mörker! Det va du som fick mig att stå upp när jag helst ville rasa samman, det va du som fick mig att fortsätta andas, man kan väl nästan säga att du va luften jag andades. Älskade lilla hästis, det ska vara du&jag föralltid! Och när den dagen kommer, när du inte orkar mer, för guds skull hoppas jag inte det är än, men då lovar jag att vara med dig till slutet, det är du värd. En vän vandrar aldrig ensam och du är min bästa vän ♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:
Kommentar:
Trackback