En heldag i stallet!

Idag har jag varit i stallet från kl9 till ca kl18... En riktig heldag med andra ord ;) Först så "jobbade" jag ju och efter det skrittade jag Bambi. Sen blev det ju att börja fixa iordning alla grejer till morgondagen, då det är clear round i Skonberga :D Red Molly, en liten "genomkännare" för att kolla så allt känndes bra, och det gjorde det! Vi är laddade till tusen haha :D Sen fick Molly genomgå ett bad och så pustade jag alla grejerna och glömde förhoppningsvis inte något viktigt!?

Så nu är jag verkligen helt slut... Och hungrig som f*n haha ;P har inte ätit sen kl8 imorse... Bra Nina - Inte! Har iaf köpt sushi som jag ska smaska på ikväll :D och även en chipspåse :D och så har jag ju såklart godiset från igår, så jag lär nog bli mätt ;)

Försetsen, förut så vägde jag mig (ja, jag vet! Man ska inte väga sig varje dag, men jag gjorde det mest på skoj för att se om det hade hänt något. Och det hade det!!!) och jag har tappat ytterligare 1/2 kg bara idag :D hihi, jag är NÖJD! Fast det lär jag väl gå upp snart igen :P

Nähäpp, nu ska jag ta och äta min goda sushi, mitt utsökta godis och mina feta chips :) Sen blir det sängen tidigt för jag ska upp halv7! Men jag lär inte ha några problem med att somna, är skittrött haha!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:
Kommentar:
Trackback