Dagen fram till nu...

Åkte till stallet till kl9. Skrittade lite på Bambi i ridhuset och sen blev det hoppträning med Molly för Linda ute på banan :D Gick så jäkla bra! Molly är bara för duktig ♥ Hoppade lite kombinationer och "enkla" hinder, och sen satte vi ihop det till en liten bana. Fy vad min häst är härlig när hon får fram bjudningen och skjuter iväg över hindren! Man vill bara stanna tiden där för ett ögonblick :) Åhh, jag älskar´t ♥ På söndag gäller det ;) Då är det hösthoppet i Skonberga, clear round och jag ska hoppa två rundor på 90cm :) Skitkul ska det bli!

Just det... Fick ett bett (eller, jag ska köpa det) av Linda, ett pärlham. Brukar ju hoppa Molly med pessoa då jag tycker hon kan bli lite stark och dra lite, men pessoa är ju inte så bra när det gäller att "släppa efter" eftersom man måste "släppa efter" så mycket med det. Så Linda tyckte jag skulle testa pärlham och se om hon hoppade bättre :) Fast ska inte byta förren i nästa vecka typ, ska rida med pessoa nu på söndag. HEJA MOLLY! :)

När jag kom hem va älsklingen kvar här. Så jag skjutsade runt lite på honom ;) Och resten av tiden fram till nu har jag ägnat mig åt att städa. Jippi, men nu är det klart och det känns sköööönt! Hittade även en våg som typ Anders har tagit med hit (?) och gissa vad? Jo, jag har gått ner nästan 3 kg :O:D WIIIHOOOOO! Har inte vägt mig någon gång sen jag började med min "nyttighet" för vi har ingen våg så det har inte varit så lätt :P Men nu vet jag iaf att jag är på rätt väg! Har ju slarrvat lite på sista tiden höhö, men neeeej nu får det va skärpning med det ;)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:
Kommentar:
Trackback