091001

Idag är det första oktober. Då betyder det verkligen att det är höst! Och idag har det verkligen känts som det. Brr. Har varit på Sensus på en föreläsning från kl9 imorse fram till nu typ. Hade ganska brottom imorse och tänkte "5°C, jag kommer bli för varm om jag tar jackan över tröjan" så jag går iväg i bara en tröja, vilket jag ångrade redan när jag kom ut på gatan. Fy fabian va kallt det va! Regnade också, som pricken över i:et. Men hade ju för brottom för att gå upp efter jackan. Så har frusit ihjäl hela dagen idag. Nu ska jag straxt åka iväg till stallet, och nu ska jag verkligen ta på mig massa kläder! Matilda ska rida Molly och sen ska vi klippa henne med klippmaskinen jag inhandlade igår. Det kan bli mycket spännande. Vet ju inte om den kommer funka på hela hästen haha! Kul med en häst som är klippt på halva sidan xD Men som sagt, vinna eller förlora! ;)

Och idag är det ju inte vilken dag som helst! Det är älsklingens och min 21 månaders-dag! :D ♥ Så denna dag ska faktist firas med god mat, idol och kanske liiite godis. Det är ju trots allt en speciell dag! Och självklart mys i mängder :D


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:
Kommentar:
Trackback