Shit pomes frites

Idag "försov" jag mig. Brukar alltid gå ut med Teddy runt kl5 på morgonen, för att han inte klarar av att hålla sig så länge under natten, men idag vaknade jag med ett panik ryck kl6! Hade alltså stängt av mobil alarmet i sömnen :S snacka om att man är trött då. Hade verkligen inget minne av det... För jag är hundra procent säker på att jag ställde alarmet igår kväll! Teddy hade kissat en stor pöl, eller jag kanske borde säga sjö, på golvet :P men han va så duktig så, för när vi gick ut bajsade han en stor fet hög på trotoaren :) hihi.

Blev Sensus på morgonen. Det känns verkligen onödigt att gå dit. Usch! Somnade nästan iaf där jag satt. Men piggnade till när dom öppnade fönstret, för då började jag frysa. Som tur va fick vi gå lite tidigare ;)

Nu ska jag försöka äta något. En tidig lunch få det bli, föresten åt jag nästan ingen frukost så jag är ganska så hungrig, för efter kl12 någon gång kommer veterinären (hm, stavas det så?) ut till stallet för att ge Molly en liten vaccinationsspruta. Funderar på att hinna rida innan, men tror nästan det blir lite stressigt... Hon har varit igång hela veckan, så hon förstjänar lite ledigt, skruttehästen :)

Vore kul att gå Vinterljus slingan med älsklingen någon dag. Men det ska ju regna hela tiden och då är det ju inte så roligt :( Men ikväll kanske...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:
Kommentar:
Trackback