Nemen gissa vad?

:D Jag och älsklingen min gick ju på stan en stund idag. Först va vi uppe på Federal för att fixa min töjning till örat ;) och sen begav vi oss ner till stan. Där fyndade älskling sig en mössa och jag köpte ett nagellack för mina sista kronor på presentkortet på Kicks, och gissa vad jag köpte mer? :D Jo, för mitt presentkort på Åhlens köpte jag Twilight filmen :D hihi. Med extramatrial, kort och afish (hm, stavning?) till på köpet :D Den ska ses någon dag i lugn och ro. Jag och Emmelie ska ju på New Moon ikväll, och vi sa till varandra att vi kanske tappade "Twilight-suget" om vi kollade på ettan precis innan... Dom är ju ganska så långa trots allt. Så det ska vi ta en annan dag :) När Emmelie kommer sen ska vi se på O.C ist ;) Men det är ju lika bra det!


Kommentarer


Postat av:bearling:D

Gött=) Hoppas filmen är bra <3

2009-11-26 @ 18:52:53


Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:
Kommentar:
Trackback