Lite av varje

Idag har jag varit på begravning. Det va mycket vackert och fint. Det va en tjej-präst och hon va jättetrevlig, henne ska jag och Björn ha på vårat bröllop alltså, det har jag redan bestämt! Och så va det en dam som sjöng så fint så jag fick gåshud.

Men något jag inte förstår är, att när man kommer ut ur kyrkan ja då leer och skrattar folk typ och säger "ne men va roligt att ses" Vadå roligt? Och det va en kärring med idag som jag störde mig på så in i H*E. Fy fan alltså!

Tack för hjälpen med dogg-vakningen Emmelie ;) Tur att du överlevde dagen haha!

Nu har mamma och jag precis gått en liten sväng på stan. Jag fyndade en dagkräm från body shop för mitt presentkort, så förhoppningsvis kommer mina polare i fejan att försvinna. Och så blev det en tunika (också från presentkort) på Ginatricot :) Så jag är nöjd.

Ikväll blir det mys med honey ♥ Vi ska straxt gå och köpa chips och senare ska vi prata lite allvar hihi :D om roliga saker hoho! Jag är sååå förväntansfull, jag har i stort sett redan bestämt mig!


Kommentarer


Postat av:Emmelie

Det var bara roligt att vara hundvakt åt den lilla plutten :)



Jag vet vad ni ska prata om, tror jag? Liksom, klart jag har fått inside information av dig ;) Om det nu är det, så hoppas allting funkar så ni får som ni vill :)

2009-11-20 @ 23:28:45
URL:http://emmeliep.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:
Kommentar:
Trackback