Idag har det snöat massor!

:D Fast tyvärr är det inget som ligger kvar på marken...

Ni är säkert trötta på att bara läsa om allt jag är trött på, gör mig arg eller folk jag stör mig på. Men jag kan inte rå för att jag gör det, jag måste bara få ur mig det! Och idag alltså, lite planering tack! Vissa har faktist andra saker att göra och kan inte bara släppa allt man har och rusa till undsättning, som vissa verkar tro... Om ni bara visste hur mycket jag stör mig!

Idag iaf, om jag återgår till det som jag började inlägget med, så har det snöat :D Det tycker jag är buskul! Fast det är som sagt synd att det inte ligger kvar på marken. Men fy sjutton va kallt det är, brrr alltså.

Har hjälpt min lilla söta mormor idag :) Skjutsat henne till sjukhuset för undersökning av hennes ögon. Sen åt vi en jättegod potatisgratäng som hon hade köpt på Willys i Åtvidaberg, en "färdiglagad" bara att grädda i ugnen. Den va verkligen skitgod konstigt nog, för sånna där färdiga saker brukar ju smaka prutt.

Nu ska jag nog passa upp på mina bajsiga lilla dogg ;) i väntan på älskling :) ♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:
Kommentar:
Trackback