Far ända in i baljan!

Denna dag har var varit skitseg! Hade hälst av allt legat kvar i sägen eller flyttat över mig till soffan och tillbringat dagen där bredvid älskling och framför tven med en fet godispåsjävel! Jag menar när jag säger det nu: jag är trött på allt! Jag orkar bara inte! Okej, inte på allt, men på "allt". Ni fattar va jag menar om ni tänker efter. Det jag tycker är roligast att göra, har blivit en börda. Jag känner det nästan som ett "måste" och det är inte så roligt. Det känns som "alla" lägger över ansvaret på mig och förväntar sig att jag ska fixa allt, tar för givet att jag ska kunna ställa upp och skulle jag inte kunna det så blir det katastrof för dom! Och så tror dom att jag tycker det är kul! Det är det sista jag tycker :O Jag härdar inte ut snart längre...

Ska iaf bli jävligt skönt att tvätta håret nu :P Det är skapligt skitigt!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:
Kommentar:
Trackback