13 november

Idag började dagen som vanligt 5.15 ;) när jag gick ut första gången med Teddy. Tillbaka in och slummrade en stund till, till kl 7.30. Upp, gjorde mig iordning, gav alla djuren mat och ut med Teddy en gång till. Susade till stallet, va där vid kl 8.30. Hoppade lite i ridhuset med Molly, hon va full med bus ♥ Men det gick kanon! Sen hem och började med tårtbakning och kladdkaks-bakning :P Plus lite städning på det. Kladdkakorna blev väldigt kladdiga och lite fula... Men tårtorna (eller rättare sagt, tårtbåttnarna) blev jättefina! Dom ska bara få svalna lite innan jag ska lägga i allt gott och garnera :)

Imorgon är ju den stora dagen. JAG FYLLER ÅR! :D Jag älskar att fylla år. Men det här året känns det inte lika kul... För det ända jag önskar mig, verkar helt omöjligt att få! Fast idag fick jag ett väldigt fint brev på posten. Blev faktist tårögd. Det som va roligt va att jag såg redan på kuvertet, på handstilen, vem det va ifrån. Trots att det va så länge sen. Ska försöka ta kontakt och tacka faktist :) Att han kommer ihåg!

Tack älskling, för att du står ut med mitt humör och mina besvär! ♥
Tack Emmelie, för att du vill vara min vän! ♥
Tack båda för att ni finns, jag älskar er!


Kommentarer


Postat av:bearling:D

Älskar dig med! Mest av allt<3

2009-11-13 @ 18:14:19


Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:
Kommentar:
Trackback