Torsdag

Hallå på er!
Idag va det körskolan som gällde på morgonen. Hade körlektion. Och idag tycker jag faktist att det gick riktigt bra, kände mig mycket säkrare och så. Körde på motorvägen, igen :P Är inte riktigt godkänd på det momentet än, men jag gör framsteg ;) Sen gjorde vi även upp en liten plan fram till uppkörningen, spännande! :O

Igår hade jag ju nästan namnsdag igen haha :P Så älsklingen och jag firade lite igen ;) Det blev pizza för älsklingens del och sushi för mig :D Det är så otroligt gott alltså! Och nu hade jag inte ätit det på ett tag så nu va det extra gott ;D

Igår drog jag även bort min stortåsnagel, den har varit lös ett tag, och igår hängde den på bara en skinnbit så jag tänkte: "vafan" så nu är jag nagellös på höger stortå :P Har ett stort bandage över, så jag ser nästan ut som Emils pappa när han fastnade i råttfällan som Emil hade ställt under köksbordet hihi.

Tror jag och mor ska åka och handla nu, snart... För hon kom hem för ett tag sen. Och senare ska jag till stallet och rida ut med Matilda :) Får hoppas på att vädret forsätter vara bra annars är det inget roligt :P

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:
Kommentar:
Trackback