Storm!

Ja, sol va det ju ute idag, bitvis iaf, men storm blåste det ju också! :O Jag verkligen hatar när det blåser alltså! Och vid stallet blåser det alltid tusen gånger värre än i stan, bara för att där ute är det så "öppet". Jobbade snabbt idag, men det kändes ändå som det gick trögt hehe :P Red Galicia och Molly när jag va klar, i ridhuset faktist. Tyckte det va bäst att stänga in mig där när det va så blåsigt, för iaf Molly är väldigt fånig när det blåser :P Och när jag va inne i ridhuset fick jag hålla andan ett par gånger då jag trodde att ridhustaket skulle blåsa av :O Men som tur va så gjorde det inte det. Idag hjälpte jag även till att ta in hästarna, så jag missade bussen som gick vid kl 4, nästa gick vid kl 6. Måste faktist säga att det är inte vilken chef som helst som skulle skjutsa hem sina anställa och dessutom komma med förslaget själv ;) Men det är tur att jag har en sådan chef! Så nu är jag hemma. Ska diska och sedan gå och handla. Städningen får bli en annan dag, för jag känner att jag är för trött för det.

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:
Kommentar:
Trackback