Solat & varit på stan

Idag på eftermiddagen tog jag mig en sväng till stan för att köpa lite nödvändigheter ;P hehe. Sen solade jag en stund också och det va så härligt skönt! Önskar att det blir så varmt ute på riktigt snart så man kan sola ute och bada och äta glass :D

En body splash från H&M
Och två deadem från Åhlens :)

Hittade den absolut snyggaste t-shirten på Ginatricot,
så jag va bara tvungen att ha den. Tyvärr fanns den
inte i storlek S men längst ner i högen hittade jag en
M, så den tog jag. Den är lite stor men det gör inget
då kläms ju inte fettvalkarna åt på magen ;) haha.
Fick inte till någon bra bild på texten, men för er som
inte ser va det står så står det: I <3  MY BOY FRIEND
och det är så sant så sant :D <3333333333

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:
Kommentar:
Trackback