Slappisdag :)

Idag ska jag verkligen inte göra ett skit! Det ska faktist bli skönt :P För det va länge sen jag inte gjorde något och bara va liksom :) Jag och honey tog en låååång härlig sovmorgon nu på morgonen (eller kanske borde säga förmiddagen), det va väldigt skönt för jag kände att jag va lite trött :P Nu har han gått hem, för han skulle ut med Frodo och jag ska göra lite mat och sätta mig i soffan och glo lite på Oc och bara ta det lugnt :) Och senare blir det mys med honey igen :) <3

Imorgon tror jag att jag ska åka och morgonfodra i stallet vid kl 7, ska ändå dit tidigt så jag hinner rida "alla" hästar innan Ahmet släpper ut, så då kan jag lika gärna fodra också :) Sen på eftermiddagen ska jag träffa Emelie, det va verkligen jättelänge sen nu! Det blir allt för sällan vi träffas och det är synd :( Men imorgon blir det iaf ;D


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:
Kommentar:
Trackback