Mysigt väder :)

Idag vaknade jag hos älsklingen min <3 Han skulle ju till skolan idag, så när han cyklade iväg till skolan gick jag hem. Och nu sitter jag här :P Så mysigt väder det är idag alltså! :) Älskling sa att han fick en kännsla från när han va liten, när det va sånt här väder, jag vet exakt vad han menar! Jag har den kännslan också. För när jag va liten va jag ofta hos min mormor och morfar, för att mamma jobbade mycket, och när det va sånt här väder på sommaren så va alltid mormor och jag inne och spelade spel eller bakade något gott till fikat :)

Hade tänkt sova lite till nu när jag kom hem, fast jag kanske sitter kvar här och försöker få till bloggen, mina kommentarsfält är ju fortfarande inte där jag vill ha dom :/ Får se om jag kommer på´t idag ;)

Hej svejs!

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:
Kommentar:
Trackback