Körlektion

Morsning korsning!
Idag va jag sååå trött när mobilalarmet ringde. Jag trodde först att det va honeys mobil, så jag tänkte "gud va skönt, jag ligger kvar", men wäpp det va min mobil så det va bara att gå upp eftersom det är en körlektion som gäller för mig idag. Ska jag va ärlig så har jag nästan tappat sugen för det här med körkort. Det är klart jag vill ha körkort, vem vill inte det? Men det känns som det ända jag gör på körlektionerna är att repetera eftersom jag aldrig kommer framåt. Det finns alltid något för min körlärare att klaga på! Hon är nästan lite mysko... För ibland vet jag inte om hon är ironisk eller bara säger felen ändå, tex "jaha, där skulle du ha vridit på ratten lite mer" det är nästan som hon menar "Jaha, där krockade vi nätan, men det gick ju visst ändå". Och hon säger bara det jag gör fel på, aldrig något som jag gör bra, och det är därför jag börjar tappa suget. Man vill ju höra både bra och dålig kritik, inte bara dålig.

Hade föresten en jättekonstig/hämsk dröm inatt. Kan inte riktigt förklara va den handlade om mer än att den va så hämsk. Och jag vet inte heller varför jag drömde om det. Men jag har en kännsla av att det kommer sitta i hela dagen så allt kommer bara bli fel fel fel idag :P

Åker nog ut till stallet med 2 bussen idag. Så jag hinner äta i lugn och ro när jag kommer hem från körlektionen. Vetifan heller om jag orkar rida tre hästar :/ Har egentligen bara lust att rida Molly. Men men. Får se va jag hittar på med dom. En kanske jag kan longera, så har jag ju "bara" två hästar att rida. Det mäsrks hur jag gör.

Men nu måste jag kila, herrå!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:
Kommentar:
Trackback