"Jobbar du eller är du bara hästägare idag"

Haha det va det första Linda sa till mig när hon såg mig i stallet :P Tycker hon att jag jobbar ofta eller vad? ;P

Kom precis hem från stallet, såklart ;) Började med att rida Gustav och han är stor som ett hus! Men han är ju så snäll så det gick kalasbra :) Skrittade ut en sväng när jag va klar på banan, men då va allt genast mycket läskigare :P särskillt alla grästuvor haha xD Han va bara för söt när han gjorde sina små skutt för att han trodde att dom skulle anfalla honom :P Sen fick även Galicia och Bambi var sin omgång på banan. Men tog det ganska lugnt för dom har stått ganska många dagar nu.

Och ja, nu är jag alltså hemma. Känner verkligen att mitt hår behöver tvättas så det ska jag göra nu, ta en dösch sen äta lite. Sen blr det nog att vara med älsklingen <3 Han repar nu men han skulle ringa när dom va klara :) Och gissa vad? Jag är så suuuugen på chips! höhö ;P


Kommentarer


Postat av:Anonym

linnet är köpt på JC,

2009-05-04 @ 22:12:27


Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:
Kommentar:
Trackback