Jabahdabahduuuuuuuuuuuu :D

Blev hoppträning för Linda i eftermiddag :D Och det gick bara så in i helvete bra! Hoppade lite "läskiga" hinder och kluriga svängar. Fick ett stopp på ett räcke med två "sockerbitar" under, annars gick det stråkande :D Så på söndag blir det clear round i Skonberga :D WIIIHOOU :D Min fot gör lite ont fortfarande när jag går och så, men det är mest för att skorna klämmer :P Men huvudsaken är ju att jag kan rida ;D

Och efter hopplektionen blev det fika :) MUMS! Och efter det red jag ut på Bambi med Lisa och Galicia :)
Nu blir det en efterlängtad dusch och sen ska jag träffa honey <3 :)

En gammal bild på mig och snuttishästen ♥
En väldigt suddig sådan haha ;)

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:
Kommentar:
Trackback