Den tröttaste människan på jorden!

Japp, det är jag det! Idag blev det jobb. Och som sagt, jag är bara sååå trött! Det känns som jag har gått i sömnen hela dagen haha. Så direkt när jag hade jobbat klart så åkte jag hem. Molly fick vila idag, hon har ändå inte vilat på hur länge som hellst så det är bara bra om hon får vila :) Bambi där emot har vilat för mycket :P Men som sagt, jag är bajstrött!

Nu blir det en härlig dusch och sen ska jag vila mig i soffan tills älskling ringer för då är det pizzatime ;) MUMS!

Och imorgon ska jag följa med till Norrköping och va hästskötare på Sweet Wind :) Det ska bli mycket spännande, jag ska nämligen sova själv i Rinnesjös lastbil :P hihi. Men det blir bara torsdag till fredag, men ändå, ska bli så kul att se något nytt! :D

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:
Kommentar:
Trackback