Björn Lars Rikard Åhlin <3

Jag vill bara säga att jag älskar min pojkvän Björn, mest av allt i hela världen! Han är en sådan underbar person, omtänksam, snäll och han älskar mig för den jag är. Det spelar ingen roll om jag vaknar på morgonen med ruffsigt hår och osminkad med en finne på hakan, han älskar mig ändå! Och det känns så skönt att veta. Förr i tiden va jag väldigt avundsjuk och så, men det är jag inte längre, varför ska jag vara det? Jag litar på min älskling när han är ute utan mig och jag känner att han älskar mig så mycket att han aldrig skulle svika mig. Likandant är det för mig, jag skulle aldrig svika honom!

Förut undrade jag varför inte dom som varit tillsammans länge tröttnar på varandra... Men det gör man inte om man har träffat den RÄTTA, och det har jag! :D Man blir bara mer och mer kär för varje dag, vecka, månad och år som går! Det är helt underbart!

Björn Lars Rikard Åhlin, lova att vi är tillsammas längre än föralltid, för jag älskar dig mer än vad ord kan förklara!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:
Kommentar:
Trackback