Bilder från igår

 

Älskling sitter och göttar sig i solen ;)


Som taget ur en dröm <3








Grillmästaren själv ;) <3





Smasken! :D


Hoppelihopp :D


Älskling kunde hoppa jättehögt :O


Hehe :P


Sen hälsade vi på alla djuren :)


Så sööööööööööööööt :D


Rabbit :)





Hästar fanns det ju också :D


Så underbar dag alltså! :) <3
Längtar tills vi åker ut nästa gång :P
För jag älskar verkligen det här stället!

~



Idag har jag jobbat, i sommarvärmen, härligt! :D Och när jag va klar red jag ut en sväng på Molly, den nya svängen som Magda har visat mig, längs med ån och bredvid golfbanan. Molly tyckte det va lite läskigt med alla "golfgubbar", men efter en stund slappnade hon av :) Svettiga blev vi båda två iaf ;P


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:
Kommentar:
Trackback