Aj aj!

Idag vaknade jag vid halv9 och kollade på klockan, men eftersom jag inte skulle göra något speciellt idag så somnade jag om en stund till ;) och vaknade vid halv11 ist :P Kände på en gång när jag gick upp att foten inte va bättre! Idag skiftar den även i lite olika snygga färger ;) Svullet är det fortfarande och jag vågar inte stödja på tårna så lutar all min vikt på insidan på foten när jag går. Åkte iaf med mamma och handlade, köpte även foder till Molly och va och lämnade det i stallet. Nu blir det att vila. Det liksom pulserar i foten :( Matilda är snäll och tar Molly imorgon med, så får jag se hur det känns på onsdag. På torsdag är det ju tänkt att jag ska hopptäna för Linda eftersom jag eventuellt ska åka på clear round på söndag. Men det har inte ens kommit upp propositioner än :S så jag vetifanken alltså. Måste ju även bli bra i foten, för som det är nu kan jag inte rida :( Näpp, nu blir det mat i soffan ;)


Köpte en ram på Maxi och ramade in den fina bilden
på älskling och mig som han hade skrivit ut som
namnsdagspresent åt mig hihi <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:
Kommentar:
Trackback