Söndag = Fredag

För mig känns det som söndagar är fredagar när jag har jobbat en helg. Och jag är verkligen helt slut! Efter bara två dagar, det är sjukt men sant! Men det är ju ett tungt arbete att mocka i halm och så, åt 20 hästar. Okej alla står inte på halm, typ hälften, men det är ändå svinjobbigt. Alla hästar ska till och från hagar också, så det blir mycket spring för min del. Jag sitter typ inte ner någon gång, bara när jag är klar och sitter på hästryggen för att rida. Och det är ju inte direkt så att man sitter och vilar då, för ridning är ju värsta mortionspasset! Jag tycker jag är duktig som kämpar på :) Det är ju ganska tråkigt arbete, alltså att mocka och så... Men jag får ju va nära hästar och det är mycket betydelsefullt för mig eftersom jag är en sann hästälskare! :)

Nu ser jag verkligen fram emot en mysig kväll tillsammans med min honey bunny hihi :) <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:
Kommentar:
Trackback