Nu känns det som vår

Idag vaknade jag upp bredvid älsklingen <3 :) Alltid sååå himmla mysigt! Jag kan inte beskriva min kärlek till dig i ord, det går bara inte. För min kärlek till dig min älskling är obeskrivlig! Y (observera att klocklan bara var halv 8 när vi gick upp). Älskling åt lite frukost och sen följde jag och Nijak (om jag inte har berättat det, så är Nijak en Samojed, alltså en hund, som vi är hundvakter åt) honom till skolan :) Sen tog Nijak och jag en extra sväng runt ån. Min mage och mina lår kände att dom behövde det hihi, och vi va ute i ca en timme ;) Sen när vi kom in så rensade jag lite i min garderob. Och nu kom jag precis hem från stallet. Eller, nästan precis isf. Va ute på en liten kiss promenad med Nijak nyss. Red Molly på den stora utebanan för underlaget var perfekt! :) Och det va sååå härligt väder ute, helt vindstilla och inte allt för kallt. Känns som det håller på att bli vår nu :) MMM va härligt! Sen red jag även ut på Bambi en sväng. Ujuj säger jag bara :O Först ville hon inte gå fram. Sen tvärnitade hon så jag höll på att åka av :P Sen ville hon inte skritta hem, utan tog några fjolliga tripp-steg ist och SEN höll hon på att skutta ner i diket bredvid grusvägen för att en liten buske va farlig :O Alltså jag säger bara det, inte ens Molly som kan va fjollig ibland, har gjort så på den där vägen :P Men men. Den lilla ponnystakaren har ju gått med föl i kanske tre år eller något och inte fått komma ut. Så det är klart att allt är farligt, spännande och roligt på samma gång ;) Och sen när jag gick till bussen fick jag en härlig kännsla. Det kändes som det var en sen sommarkväll. För då är det ju lite svalt och så doftar det friskt i luften på något sätt. Så kändes det :D Och det va så underbart! Våren är så välkommen!

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:
Kommentar:
Trackback