Dagarna går så fort!

Min dag igår såg ut såhär:
- Körlektion kl 9.30, gick skitbra! :D
- Mötte Vickan vid H&M vid kl 11, åt bakad potatis på Lind´s och det va svingott!
- Gick lite på stan efter det
- Gjorde körtest fas B hemma när jag kom hem, gick inte så bra :P
- Älsklingen kom <3, vi kollade på tven och åt mer bakad potatis :)

Och idag vaknade jag med svullen överläpp. Inte så roligt, sved och spände asmycket :( Älskling hade roligt, han tyckte jag liknade Linda Rosing haha :( Antagligen har min Medusa klämt, så bytte piercing till en längre stav. Men det är fortfarande svullet, buhuu. Funderar på att ta bort alla mina piercingar i ansiktet, förutom tungan och kanske näsan, och sätta dit en septum ist. Vore nog ascoolt! Känner på något sätt att jag vill för nya mig lite... Men nu ska jag gå och göra mat och sen åker jag nog troligtvis till stallet med 2 bussen.

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:
Kommentar:
Trackback