Vart tog sommaren vägen?

Alltså, det är ju svinkallt ute! Vart har solen och värmen tagit vägen? Det verkar nästan som det har blivit höst ist :S Det ända posetiva med det här är att man inte behöver gå i shorts eller kjolar och visa benen, för jag har inte vaxat benen på ett tag så dom är ganska lurrviga hihi.

Idag på morgonen besökte jag arbetförmedlingen och blev bombarderad med information om cv i lite mer än två timmar. Skapligt tråkigt! Jag va dessutom skittrött och hungrig ;P Lämnade även in "pappret" om att få pengar, så förhoppningsvis får jag pengar (lite pengar iaf) i slutet av månaden :)

Kom hem för en liten stund sen. Hade faktist tänkt att ta mig en lite tupplur nu innan jag ska göra mat och susa iväg till stallet med 3 bussen. Blir nog bara att rida Molly idag för jag ska "sitta" fölvakt åt fölisen och Kay när dom går i gräshagen med el-tråd (bara för att det inte ska hända något med fölet, den har inte riktigt fått respekt för el-tråden än, så den kan trassla in sig och skada sig). Funka ganska bra igår när jag vaktade, förutom att Kay inte ville bli infångad när hon skulle gå in igen :P

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:
Kommentar:
Trackback