Update kanske?

Nu har jag inte bloggat på ett tag, har haft lite mycket att göra, så jag har inte haft tid eller ork. Så därför kommer en liten snabb-sammantafattning nu för er som inte vill missa något ;)

Fredag: Hade körlektion. Sen blev det stallet. På kvällen blev det att ta det lugnt i soffan framför tven med en stoooor godisskål :P Gick faktist och la mig tidigt också.
Lördag: Då blev det jobb, som vanligt (som det oftast är på helgerna)... Och på kvällen gjorde jag inget speciellt. Myste med älsklingen och tog det lugnt :)
Söndag: Jobb idag igen... Sen blev det söndagsmys med älsklingen! Vi köpte en massa onyttigehter hihi och kollade på American pie 2 & 3 hemma hos honom :)
Måndag: Blev en lååååååååååååååååååååååång sovmorgon i älsklingens säng :P Fick skjuts till stallet. Red Molly. Sen när jag kom hem gjorde älskling och jag hemgjorda hamburgare :D mumsfillibabba :D Spelade lite MarioParty -jag förlorade som vanligt ;P Sen kollade vi även på en skitdålig skräckfilm! Och innan vi somnade försökte vi lista ut namnet på en tv-serie som gick på 5:an 05/06 som handlade om utomgjordingar och att vattnet i en sjö eller liknande blev "förgiftat" och att när människorna va i närheten av vattnet så blev dom konstiga... Men vi kom inte på va den serien hette... Åh jag minns ju allt så väl! :@

Jaa, nu vet ni va jag har haf för mig :) Idag har jag iaf varit på körskolan på morgonen/förmiddagen för att repetera lite teori, eftersom jag har gjort klart alla faser :) Och nu snart ska jag följa med älsklingen till arbetsförmedlingen när han ska skriva in sig. Senare blir det stallet, ska rida både Molly och Gustav. Men har inte bestämt mig för om jag ska rida eller longera Molly... Hmm, det får jag fundera lite på. Men nu ska jag pysa, bye bye!

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:
Kommentar:
Trackback