Fy fan alltså...

...jag är jävligt trött! Min dag började redan kl5.20 ;) Skulle till stallet och fodra frukost, så jag va där lite efter kl6. Red både Molly och Bambi. Molly har jag ridit med Magdas "gummisnodd" två dagar i rad nu och hon går jättebra med den, mycket bättre än gramanen! Hon jobbar bättre och kröker fint på nacken, så pass bra att "gummisnodden" ibland hänger och slänger :P Nu går även Molly med Gustav i hagen. För Dino, som Gustav gick med förut, har flyttat på bete till ett annat stall, och Molly och Gustav blev genast kompisar. Gustav är Mollys beskyddare och viker inte från hennes sida en sekund ;)

Igår hade även jag och honey bunny en liten picknick nere vid ån på kvällen :P Ska jag va ärlig så va det faktist lite kallt hehe, men vi hade verkligen bestämt oss för att äta vid ån så det gjorde vi ;) Jag köpte med sushi och honey köpte hamburgare från Stångebro gatukök. Det va jättemysigt, förutom att det va kallt då såklart :P Så när vi hade ätit klart tog vi med oss "efterrätten" och gick hem och myste i soffan ist :)



Och idag förutom att jag va i stallet tidigt på morgonen, så har jag varit på arbetsförmedlingen. Och jag måste bara säga GUD VILKEN TREVLIG PERSON JAG PRATADE MED! Och nu menar jag det verkligen! Hon såg jättedryg ut :P men så fort hon började prata så va hon jättesnäll och hon va till och med förstående :O Ojoj någon på arbetsförmedlingen är förstående för någon som är arbetslös!!!! Så henne vill jag träffa fler gånger om jag ska gå dit!

Nu hade jag tänkt att vila en stund, sova kanske ;P för jag är bara så ruskigt trött haha :P Så, sov gott alla!

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:
Kommentar:
Trackback