För vi har tagit studenten, för vi har tagit studenten, för vi har tagit studeeeeeenteeeeen, fy faaan va vi är bra!!!!

Tycker verkligen synd om alla som tar studenten idag :/ Det är ju inget roligt väder alls! Det regnar och är bara typ 10 grader, brrr! Förra året när vi tog studenten (herre gud, är det verkligen ett år sen? :O Fy fan va tiden har gått fort!) då va det ganska bra väder. Det va inte för varmt och inte för kallt, lite sol men ändå mulet men det regnade inte :) Sen kommer jag ihåg att det började pratas om studenten redan när vi började ettan, och att massor längtade till det redan då, så därför trodde jag liksom det va "värsta grejen". Men sen när dagen väl va inne så va det mer "jaha va det bara det här". Det va ju kul och så, men det va inte "värsta grejen" för mig :P Men jag hoppas iaf att alla som tar studenten idag får en lyckad och minnesvärd dag trots att det spöregnar och är kallt :)
Jag på min studentdag 2008



 

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:
Kommentar:
Trackback